Jom ler CUCI2 materr!!!

Friday, December 31, 2010

~ dEMAm nAK sAmBUT tAuN baRU ~


Smalam wktu lunch kat opis dah rase lain mcm jek....Kepale pening gilerr...aku mmg bkn senang nak pening2 ni...Dah kol 4 tu rase mmg sejuk giler...pns dlm.....aduhai....memandangkan bos xde,aku balik awal smlm..hihiiii...darurat la konon..bkn ape nti nak ngadap jem kat tfic light SUMMIT tu....nyampah tolll.....
Sampai umh teros selimut...biase teros kedapur....
Mylaling blk kje pelik tgk aku berselimut bagaii...rase dahi,alamakkk ayg,panasnyerrr..dan2 ambik ubat..huhuu...sayuu..Time demam ni best ckit dpt layanan istimewa....Cian Lalingku...Tapaw jek smlm...
Tp alhamdulillah....pukul 10 mlm dah ok ckit...
pagi ni suare jek serak2 basah..baru baik demam...Sib baek Along aku ade bg AIR ZAM-ZAM ari tu 1 plastik besor...alhamdulillah aku dah sehatttt.....Leh ler aku jenjalan esok......hihihiiii.....





No comments: