Jom ler CUCI2 materr!!!

Wednesday, September 2, 2009

~ SYUKRAN YA ZAUJI ~

ala...gmbar xclear sgt coz pakai kamera h/phone jek;)



Balik dari kampung gerak kul 11 pagi..sbb nak antar adik kat MRSM Trolak,Perak...kitorang xlalu ulu Bendul takut jem..ikut jln laen pastu tembus Hulu Langat..1st time lalu kat situ...byk utan...Erm kitorang terus ke Cheras nak bli Mesin Jahit...Pening gak la nak carik kedai tu...almaklumla xbiase ngan area Cheras...Akhirnye bejaye gak sampai..."LSN"....

Mylaling belikan mesin jahit jenama "Brother"..suker sgt..hehehe.."SYUKRAN YA ZAUJI" dapat la aku jahit pe2 yg patut biler boring duk umah sorang2...alas meje ke,ape2 la....almaklum la bru pindah umh..nak la cantik2 sikit..balik kampung ari tu aku mintak langsir mak aku...hehehe...Langsir tu simple je la...tp xpe,aku nak letak renda pastu wat badan die...kasi tambah cantik sikit...& nak pakai rayer ni...bulan pose ni aku nak jahit...sempat kot siap rayer ni...tema kaler langsir aku rayer ni PURPLE...atas die kaler purple gelap pas2 badan die kaler purple cerah...hehe...aku mmg suker kaler tu..mase kawin dulu pon kaler tu jd pilihan aku...tahun petame beraye kat umh sendiri wlaupon umah sewa je....tp xpe aku tetap smangat nak cantikkan umh aku tu...nati rayer ni leh jemput sedare2 & kwn2 dtg umah;) Dulu maser bujang laen..xyah pikir sgt bab2 camni...skrang xleh da...dah jd bini org kne la wat perubahan ckit kan...skarang pon aku dlm proses jahit renda langsir tu...balik kje je trus ngadap mesin jahit...lepas bebuke sambung jahit...lepas sahur pon jahit lg...bkn maen smangat...hehehe...jgn skarang je smangat sudah...N'ti bler langsir tu dah siap...leh la tampal gmbar kat blog aku ni....xsabar lak rasenye.....

No comments: