Jom ler CUCI2 materr!!!

Wednesday, January 18, 2012

~ Puding Roti Gulung Bersos Coklat ~













Salam sumerrr...slmt pagi;) Petang smlm wat Puding Roti Gulung...Pestime wat ni, intai2 dr dapor k.ummi slh sorang blogger mskn yg haku slalu cuci mate..hihii..





Masakan k.ummi semer best2..ace bukak blog jek, msti nak nengok ape resepi yg best2 kat blog ni;) & yg penting org Pahang jugak;) senegeri la pulaknyerr..hihiii...



Dan setelah di + - x & bahagi nye...make t'hasillah Puding Roti ni....





Haku pakai jem anggur jek..sbb tu jek jem yg ade dlm peti;) kihkihkihhh...pastu plak haku memandei kitar semula kulit roti tu...sayangggg la pulak nak buanggnyer kann..haku anyam cam tikor kat ats roti tu;) pastu curah ler segale bahan2 ikut resepi k.ummi tu..pastu letak lak badam yg haku potong2 nipissss...bakar selame stengah jam..pastu lg dah siap bakar curah ler coklat mskn yg haku dah cairkan ngan susu kat ats puding tu...ermm maniss bekreeemmm.....Mekasih K.ummi;)



Pagi td dah smangat nak bwk opis...pas curah segale Coklat ats tu, letak ats meja jap...dan2 terus ambik beg, naik kete & terusss ke opiss...dlm kete baru tringatttt...Laaa..TETINGGAL la pulak puding roti hakuuuuu.....awat ler haku niii...sib baek Mylaling dah masukkan balik dlm Petiii sblom die g kijeee....Adooiiiii......



5 comments:

nUruL 'aIn (^_*) said...

sedaaaaap nye weeii !!!
ko ni mmg rajin la heliza...batuah hubby ko =)

elyza said...

xde la rajin mane pon..klu dtg mood mls tu..mls jugakk;)
nak soh HB diet..tp aku plak suke msk..tu yg payah tuu..hihii

yan's cottage said...

salam kenal....
tak pernah buat lagi puding roti ni..
kalau yang biasa tu selalu buat.......ok...!!! follow me back.

yan's cottage said...

salam kenal.....
sedapnya puding ni belum pernah buat lagi ni....!!!!!

elyza said...

Salam kenal gakk..ok kiter follow yee..try la wat puding roti gulung nii..