Jom ler CUCI2 materr!!!

Friday, October 15, 2010

10/10/2010 Moto GP @ Sepang

Awal2 dah bangun pagi msk nasi lemak...Mylaling yg request utk bekpes pagi tu sblom g Litar Sepang....pastu bwk bekal jugak...aku wat sambal udang jek...Mlm tu dah siap g bli mkanan nak bwk..hihiii...dengan sosejnyer bagai...air.. biskutt..penuh beg....alamatnyer klu diorang cek mmg xlepas ler nasik lemak & makanan2 kitorag ni....Sib baek diorang x cek...agaknyer awai lg kot maser kitorang dtg tuh..hahahhaa....senang kje aku...klu x mmg kje mmbazir jek bli makanan kat dlm tuh...tp xde la semahal F1 dulu....

Mulenyer mmg aku xnak pegi....Mylaling la asyik duk tanyer jek....sian plak...Mmg die suker sgt...lgpon moto GP yg ke-20...tu yg lg smangat die nak tgk tuh....mmg besar2an giler lakann...akulah si Peneman yg SETIA;)...Ceewaaahhhh....Xrugi pon pegi sbb mmg best sgt dpt tgk depan mater.....bunyi die mau leh pecah gegendang telingaa....Sib baek bwk yg utk sumbat kat telinge tu...ntoh ape ke namenyerrr......Jom layannnzzz......

 Siap bwak bekal tuuu...aku wat slumber badak jek..hhahahaa..


 Tadaaa....




Ni ler Laling aku Si peminat LORENZO....siap soh aku jahit no.99 g..
Ikutkan jelaaa....

 Baru smpai...posing jap smntare org xramai g ni....


 Laling kuuuu;)





Belarik2 aku smangat nak balik..bkn ape...
jenuh nak brebut balik kat lautan segala manusia ni...

No comments: