Jom ler CUCI2 materr!!!

Thursday, September 23, 2010

~ Tudung Saji Rayer ~



Balik kg ritu…aku & akk aku g beraye umh jiran…dah bis2 mkn tu, t’nmpk la hasil krja tangan jiran aku tu…smgat ler kitorang ni m’beleknyerr…aku skali tgk mmg dah t’goda la kan…biase ler…aku pantang bab2 cam ni….akk aku siap order lg…aku xorder pon tp nak try buat...hihiii…alhamdulillah..w/pon aku kurang bab lain tp bab ni mmg Tuhan anugerahkan kat aku….Skali tgk aku da tau nak wat camane….tu semer sbb minat…ape2 pon mekasih ye Mak cik Yam....kembangkan kretiviti yg ade....
Alhamdulillah…..dan ni lah hasilnyer kje tangan aku sepanjang 2 hari ni…..Mylaling siap soh wat bisness g….huhuuu…Insyaallah..dipikirkan;) Sonoknyer dah siapp…leh pakai utk wat mkn2 ahad ni….Hihihiiii…..

bru sparuh siapp...


pandangan dr atas;)


petang smlm..aku dah siapkan sepenuhnyaa....
jenuh aku mengayamnyer tau...
suka sgtttt;)


No comments: