Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, June 7, 2010

Bestnyer Citer tuuu..."Lagenda Budak Setan"..Sedeyy Sgt2;(





Sempat ler aku posing jap sblm masuk panggung tuh..hihii..

Balik  keje jumaat ritu..tgk Mylaling dah sampai umh..biaser aku yg sampai dulu...yg benornyer aku lambat sbb g mnginggah Mydin yg baru bukak tu..kat seksyn 25...sonok tol kat sini laa...huhuu...Msuk umah Mylaling kater.." Ayg,siap2 mlm ni tau...kul 9.30 kuar..." igtkan nak mkn luor ke ape....Upenyer Mylaling dah belikan 2 tiket tgk wayang citer yg aku tunggu2 slama ni...Best giler igt zaman2 sek. bace novel tu...tp dah igt2 lper...yg aku tau citer die mmg best giler...maser tu kan pemes novel citer ahadiat Akasyah..

Yahooo...sonoknyer aku...Sib baik ler Mylaling aku samer minat ngan aku..yg pnting jgak Mylaling tau aper aku suker...Cyg Mylaling...huhuuu...Mlm tu aku just wat mee bandung jek...mls nak masak nasi..pas mkn baru gerak g Summit tgk wayang....Aper2 pon citer die mmg best sgt2...aduhai mmg mnyentuh prasaan btol...menusuk ke kalbu...aku slumber jek nangis...ala aper aku kisah...aku tgk muker2 yg kuar panggung tu semer cam aku jugak...so bkn aku sorang jek la yg sedey lebey kann..huhuuu...caya la Lisa....suker la tgk die blakon.....cecuai sgt ler ngan Farid Kamil tu...

2 comments:

Unknown said...

betul2 sgt best and sedih...kita tgk pun kita nangis gak..kahkah nasib bukan kita sorg jer

eliza said...

haha..tau xper...nak nangis ni bkn kne pakse,,die kuar sndirik...sbb ade yg kater xtau nak nangis maser biler citer ni..pelik jek bunyinyer..huhuu..