Jom ler CUCI2 materr!!!

Friday, November 13, 2009

~ Jahit Manik ~

Nak kasi tmbah mnyerlah ckit kat baju aku caler gold ni....

Tadaaaaaaaa.....sonoknyer dah siap..xsabar nak pakai akk aku kawin n'ti..(21/11/2009)


Baju Raye Haji K.rie;)



Dah siap letak manik pon...Harap K.Rie Suker la yek...




Ni baju Rayer aku....




Wat manik kat tangan die jek...





Ngah smangat jahit manik ni....




Pink caler...




Samer mcm yg purple tu...design die





Ni baju lamer....sajer letak manik...






Tadaaaa...dah siap pon....











2 comments:

NLN said...

Ms Eliza,

Minta maaf, nak tanya.. you masih di Almatab ke ? Adik saya nak buat praktikal (civil engineering) and dia duduk di melaka. Boleh ke nak apply untuk praktikal di projek Almatab di Sg Udang tu ? Kalau boleh, nanti saya boleh pass CV adik saya. Email saya lann62@yahoo.com

eliza said...

projek kat sg udang tu dah hampir siap....