Jom ler CUCI2 materr!!!

Tuesday, November 9, 2010

Bawak MAK&ABAH g I-CITY


Ari Jumaat lepas Mak&Abah aku dtg KL...Akk aku bwk..Mlm tu tido umh aku dulu...Siap masak t/hari diorang sampai....Tepat pade masenyer..huhuhuuu...Kari ayam & Sotong sambal...& sayur campur...Kitorang adik bradik kumpul ramai2 umh aku...umh aku yg biase sunyi sepi jd riuh rendah dibuatnyer ngan kedegilan ank2 buah aku tuh....Sronok biler Mak&Abah dtg umah...Mlm tu g Pasar Malam yg sgt sesak kat sblah umh aku tuh...poning pale Mak aku...huhuuu...Dah balik pasar mlm Mylaling ajak g I-CITY....pe lg sakan ler kitorang posing kat saner...mlm tu mmg raamai gilesss..tp Mak&Abah nyer pasai NO HAL PUNYERRR;)  Jom layannnz di I-CITY......




Mak&Abah aku..

wajib bgambo bedue;)


Udah semestinyerrr....


tangkap lentokk...


 1,2,3 clikk...


Burung Merak;)


Adik Lo da ngantok..hahaa...Jom balikk..




No comments: