Jom ler CUCI2 materr!!!

Saturday, October 9, 2010

Open House 2010

Ermmm bz tol minggu ni…nak b’FB pon xsempat ni plak nak update blog aku…..lg la xsempatnyer….huhuuu…Bkn ape, minggu JAHIT MANIK sedunia….hihihiii…tp ni bkn nak citer pasai manik tp nak en3 citer lame aku yg dah lame xbukak BLOG ni….Open house 2010….masak cam taun pas gak tp taun ni lbih ckit…Menu die

BEE HOON SOTO & KETUPAT SEGERA & KUAH KACANG…..

Bee Hoon 1 bgkus bsr : 3 kilo

Ayam 4 Ekor

& yg lain2 lg la…
pastu yg ringan2 tu biaser la kueh rayer..kek, & buah2;) Mekasih kat Kwn2 aku..Kwn2 Mylaling & Jiran2 aku skali…Tp yg paling xleh lper petang tu kete kesayangan aku dihentam oleh knderaan yg xb’tanggungjwb tu…geram tol…Sib baek dpt no plat…yg pasti bkn tetamu kitorang ari tu…..Esoknyer MC…Penat & kete g antar bengkel…mmg penat giler la kan…yg last skali dtg adik laki aku & the geng….Kol 11.30 mlm baru abisss open house….penat tp Alhamdulillah....sronok;)




 Dodol Mlaka xlupe;)





~ Bee Hoon Soto ~



No comments: