Jom ler CUCI2 materr!!!

Friday, August 13, 2010

~ Masak Lemak KETAM ~

Menu bukak poser??rini msk Daging Kari jekk...Huhuhuu..kiter citer pasai ketam nih..yg benornyer ketam ni msk maser balik kg ritu..tp luper nak en3..tgk2 gmbo tetibe tpandang gulai ketamku yg t'tinggal...ketam ni xleh msk ari2 tau..sbb leh botak kpaler..hahahhaa...ape2 pon jom layan jela KETAM masak aku....eh silappp.....masakan KETAM aku hiniii.....kuang..kuang..kuangg...rase nok mleleh jek ayak liyuk saat aku m'upload gmbor ketam nih almaklum la bulan Ramadhan ni kann...
Bahan2 :- Ketam, bwg mrh & pteh, lada kcik, Serai, Kunyit (aku pakai kunyit idup sbb kat blakang umh byk mak aku tnm), daun kunyit (bau die bessstttt), santan pekat, garam & asm keping 


Bhan2 nyer tau;)



Tgk..tadaaa siap pon..kejap jek..hihi;)



No comments: