Jom ler CUCI2 materr!!!

Wednesday, July 14, 2010

Jom buang Toksin;)

Ritu bukak FB tjumpe la pasal Detox ni..senornyer mmg dah lamer tau pon tp xpnh nk try…tp kali ni mmg saje nak try…ptg tu jgk ler aku order ngan k.Hasni..Xsabar rasenyer nk tunggu sampai…aku bg alamat opis aku jek…

Senornyer aku nak wat Mylaling sbg Testimoni..hahahaha…rase2 nyer musti byk toksin dlm badan Mylaling…kuikuikuiii….jgn mare;)…

Balik kje tu aku bgtau la Mylaling psl Detox.. yg aku tau je la kan…ape fungsi Detox tu…semer rr..Mlm tu sblom tido aku tepekkan kat kaki Mylaling…tunggu esk pagi ape result die…

Esknyer bangun pagi…nahhh….kaler die..huhuuu..mmg menakutkan btol….ni ler toksin2 yg t’kumpol dlm badan Mylaling slma ni….Senornyer kan,makin hitam detoxifying pad tu maknenyer makin tinggi kandungan toksik dalam badan kite...klu pakai slalu, warna pad ini akan berubah menjadi cerah (warna asal) dan maknenyer kadar toksik dalam badan kiter dah kire paras ok ;) so kne la pakai slalu…hihiiii…klu b’minat order ngan k.Hasni;) Jom samer2 kiter buang toksin..klik kat sini tau http://hasfiq13-etamu.blogspot.com/


Udah sampai yg dipesan...Mekasih k.Hasni yeh;)



Yg ditunggu2..

 



Sebelom....


yg Selepas ni kne kcikkn ckit gmbo die ye...bkn ape takot xslera nak mkn lak nti;)
hihiihiiii....Toksin yg terkumpol slma ni...tu diee...

No comments: