Jom ler CUCI2 materr!!!

Wednesday, June 2, 2010

~ My Besday 1st June 2010 ~

Sronok je g keje...cenyum sampai ke telinge jek..almaklum la hari bersejarah kann..huhuu...Pagi2 dah bangun masak sarapan pagi...Aku masak yg senang jek..Mee goreng...Sampai opis kelam kabut aku siapkan tender...3 kali bungkus & 3 kali jugak bukak balik...huhh...kalut tol bos aku...aku pon samer kalut la dibuatnyerr..Penat3x....Hangin aku.....

Tender dah antar..lega aku...ngah2 duk relex, akk recept. kat bawah dtg bwk bunga..hahhahaa...cam tau jek utk saper....Alamakkk....AKU DAPAT BUNGA LAA.....tergelak besar aku bile bace kat tu..huhuu..Mylaling ni..sabo jek laa..Malu aku Bos siap perli2 lg...Aduhaiii sonoknyer...klu dpt nmpak ler kan..ader bintang2 & bunga2 kat dlm ati aku saat tu...hahhaaa....TQMylaling...mumuaahhh3x.....Cyg abg sgt2....
Igtkan zaman cintan cinton jek dpt bunga..dah kawin pon dpt gak...cam citer2 Drama lak aku raser...Mylaling mmg memahami aku yg banyak prangai ni....hihiii....

Balik umah aku masak tuk mkn malam...Masak asam pedas jek...pastu sayur..huuuhu..simple2 jek...1 lagi kejutan..Mylaling bawak Kek..adiah skali..hihiii...huhuu...Yesss Yesss..Recret Recepi...Mmg peberet aku tuh....B'juta2 syg lg kat Mylaling...Sempena besday aku ni..Moger ikatan ini  berkekalan & mmbawa sinar bahgia dlm khidupan kami....




Special Delivery - Tq Mylaling;)


;)


Hatiku Berbunga2....


Kau dihatiku Dulu kini & slamanya...



No comments: