Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, June 7, 2010

~ BBQ kat Sg. Congkak ~




Skali skala wat aktiviti camni best yekk..dah pnat2 ngadap kompiter tenang2kan pikiran kat air terjun hutan2 ni..nyaman jek raser..cam kat kg lak..rindu nak dngar bungi unggas2...aku yg request kat Mylaling nak g Sg Congkak benornyer...Mlm tu dah siap paking brg2 semer..ayam dah siap perap..huhuu..smangat nih..semer bnder nak bawak..pagi tu aku just masak bee hoon jek..byk lak tu..1 bekas besor..nak mknnyer 3 org jek..sabor jek ler...kitorang bawak ank sdare aku yg byk mulut tu..Adik Lo..sronok tol die dpt main air..

Tp yg xleh aku lper tu kan..punyer la smangat aku beli ais krim konon2 nak bg Mylaling & Adik lo mkn dlm air la...aku pijak ler ats batu yg besor tu..tetibe aku raser cam aku terbang jek..uper2nyer aku dah terjunam dlm air tu..abis t'campak semer ais krim..yg paling cedey kamera Mylaling baru beli pon samer2 terjun ngan aku....Sori Mylaling;(   hukhukhukk...tp Mylaling kater xpe..yg penting ayg xde ape2...sedey lak aku dngo...Dah tu terhincut2 la aku...xbaik lg ni..aduhai...tp yg best time nii dpt layanan cam Permaisuri..hikhikhikk...hari2 biase dpt layanan cam puteri jek...hahahhahaa...ader2 ajek aku nih.... Jom layann Zasss.....





Dah sampai pon...


tgk ler tu gayenyer...sonok sgt ler tu..


Mak Teh tumpang skaki yek;) cejuknyerr....huhuu..



sukernyer diee..Adik Lo & Pak Teh




lambat la Pak Teh ni masak...Syira Lapo dah ni....



Pandai ke Mylaling msk tuu..


dah sejuk main air tu pe lg..lapor laaa..
Sempat bbq ..cpt...lapaq2..


Jom mkn Sosej...Adik Lo suker...



Bee Hoon jek...hikhik..


Ayam panggang dah macak..jom mkn;)



No comments: