Jom ler CUCI2 materr!!!

Tuesday, May 4, 2010

1st Anniversary & Mylaling Besday ~01/05/2010~


01/05/2010....Hari yg penuh b'makna dlm hidup aku...Slamat Hari Lahir Sayangku...Hari ni jugak aku Akad nikah...So..hari nilah Ulang Tahun Perkahwinan kitorang yg P'tame.....Sedar x sedar dah stahun kitorang mendirikan rumah tangga...dugaan & cobaan yg kitorang tempoh sepanjang p'kahwinan ini, alhamdulillah....Kupanjatkan Syukur kehadrat Ilahi krn aku dikurniakan Suami yg Penyayang.....aku akui Mylaling mmg seorg yg agak tegas...mmg sesuai sgt dgn aku yg sedikit kebudak-budakan..hahahhaa....aku senang biler Mylaling yg buat kputusan...aku ikut ajer...

Errmmm Adiah utk hari jadi?????excelli aku xtau nak bg aper senornyer....igt nak masak2 jek...tp msk yg special ckit la kan dr biaser...aku da belikan Mylaling Prezen...dah xdek idea nak bg ape...Balik kje ari tu singgah Subang Prade bli prezen...jenuh dah pusing2 aku nmpk 1 kedai...huhuu....Dah jumper...

Igtkan nak sambut 1st Anniversary kat sini jek....nmpaknyer xjadik la plan aku...huhuuu..Mylaling ajk balik Mlaka...tp xper ler..Mylaling kater nak bli sesuatu kat Mlaka nanti...mcm tau jek Mylaling nak bli aper...pandai2 jek..Raser2 je xsalah kot...hahahhaaaa...Dikesempatan ni gak nak wish..Selamat Hari Lahir utk Mylaling t'centa...Moger ikatan perkahwinan kiter berkekalan hingga ke syurga....Amiin...






Kek aku beli utk Mylaling Tercenta....Sng nak igt tarikh kan...Besday skali ngan Anniversary..
cuti Public Holiday lak tu  (Labour Day) ...So xyah susah2 ambik cuti nak celebrate..huhuuu....


Sweet-27....Moger Mylaling panjang umo & dimurahkan rezeki...
& tercapai apa yg dihajati...


Untuk Mylaling yg t'cyg...Mmmmmuuuaahh;)



;p



Kad utk Mylaling..



Happy 1st Anniversary;)



Syukran Ya Zauji;) Sonoknyer bg adiah pastu dpt adiah;)....Mylaling kasi adiah Anniversary..
Subang yg cute sgt2...




2 comments:

Mohd Nor said...

Alhamdulillah.. Abg bersyukur kepada-Nya kerna diberi keizinan memilikimu, sygku. Setahun berlalu tanpa disedari. Rasanya mcm br mggu lps aje kita kahwin. Sungguh indah & manisnya hidup bersamamu, insan yg teristimewa dlm hidupku.. Moga rumahtangga kita kn kekal bahgia nan mesra hingga ke akhir hayat, dunia & akhirat.. Amin!

eliza said...

amin..cyg abg cgt2...