Jom ler CUCI2 materr!!!

Tuesday, May 4, 2010

~ Mengulit Kenangan Bersama ~ 01/05/2010



Aku ader wat ssuatu kat Mylaling utk igt smuler kenangan2 waktu dulu maser zaman bcintan cintun...hinggalah skrg ni.....Aku kompol gmbor2 lamer..than aku masuk dlm frame cantik2...pastu aku masuk dlm CD....aku dah kumpolkan 100 gmbor kitorang b'2..Nanti kitorang leh tgk kat TV...Huhuhuuu..mengulit Kenangan la pulokk....aper2 pon nilah antara gmbo2 yg aku buat khas untuk Mylaling yg tercenta....Cyg abg celamanyaaa.....Slamat Hari lahir yg ke-27..Moger panjang umor & dimurahkan rezeki....Moger tercapai aper yg diimpikan..& Selamat Ulang tahun Perkahwinan Kite yg P'tame....Ayg gumbire&bahgie jadi isteri Abg....Trima kasih kerana pilih ayg utk jadi suri hidup Abg...Moger b'kekalan hingga ke Syurga....Alamak jiwang karat la pulaakkkk....hahhahaaa....Zom Layan.. Zasssss.....




















































No comments: