Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, April 5, 2010

Puding Kastard Berbuah2;)

Hahahahaaa...byk benor la buah2 nyer....huhuuu..Senornyer puding ni aku wat utk Akk kat opis aku tu...K.yati namer die..Die Contract Manager kat tempat aku kje...Kira cam pangkat mak jugak la kan...almaklumlah ank sulung die pon sebaye ngan aku...yg bezanya aku dah kawin tp ank die lom....hahahhaa...hihihiii...Memandangkan die dah lamer kje ngan Almatab ni..Dah 9 taun die kje..huhuhhh lamer tol..setie...Tempat kje baru lak samer ngan Company Mylaling..huhuhuuu....Kebetulan pulak..semer org nak lari kesitu....so,aku wat ler ckit Mnder yg senang2 utk aku masak...Mstilah puding..hihiii...xper ler..aper2 pon moger K.yati Gembire kat temapat baru tu....Jom kiter makan Pudingnyer.....nyam..nyammm...nyamm.....Zaasssss.....


Puding kastardku yg GEBU...huhuhuuu...



yg ni lak ank2 puding...hahahhahaa...




Tadaaa...Kuahnyer pon dah siap.sronoknyer jeli2 & buah2 tu brenang....tunggu utk mkn jek....





No comments: