Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, April 5, 2010

~ K3G Slamenyerr..~

Ibarat isi ngan kuku...tulah ungkapan yang aku rase sesuai untuk P'sahabatan kitorang ni...sejak duk asrama ( 1998) kitorang dah start knl mngenali antr 1 samer lain...ader yg knal dari sek tadika lg tu...huhhh lamer btoll...Nilah SAHABAT ketika susah & senang aku...Samer2 suker & samer2 duka...Smuanya jd best giler biler brsamer..Byk kenangan yg xleh lper sepanjang kitorang b'sahabat...Kini jarak yg jauh bknlah penghalang utk kitorang lupakan p'sahabatan yg t'bina sekian lama ni...Koranglah Sahabat aku Dunia Akhirat..So, FB lah jd tempat kitorang merapatkan lg p'sahabatan kitorang yg terjalin ni....aku bukak profile "MEMBER KITORANG"...smuanya utk K3G jek...kitorang mmg slalu lepak kat situ...sronokk...

Zaman remaja mmg xlari dari "KENAKALAN"...Hiihihiii....t'masuklah member kitorang ni haa....mcm2 hal...xserik2...lg2 biler igt maser kat asrama dulu tu...hahahahaaa...lawak,gumbira & sedih...semer ader....smuanya tinggal knangan yg xmungkin aku lper sampai biler2......Sejenak aku mengulit kenangan....Trima kasih sahabat.......

Maser ni kat SMABI ( Majlis Sukan & ilmiah Sek. Agama Pahang)



Kat dewan makan...maser ni kuar bandar xpakai baju asrama...hahahha wat jahat....



kat Sek.Bukit Ibam...



Main ujan kat blakang Surau....



Sronoknyer biler igt time ni...Rinduuu.....Korangg.....



Sayang Korang....



Nilah semer skali MEMBER KITORANG...(Semer skali 16 org)

No comments: