Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, April 5, 2010

~ Jumper Micheal Schumacher & Nico Rosberg ~

Huhuuuuuu....xsangker lak Mylaling menang dlm peraduan  PETRONAS tu....huhuuu...alah soklannyer senang jek...tp yg terpilih 20 org jek..pastu leh bwk couple...so,hihiiii msti ler aku yg paling smangat nak g.....huhuuu....peluang2..xleh paskan peluang yg dtg skali  nih....peraduan tu utk yg lahir 1st May jek ..coz samer ngan ulang tahun Kad Mesra PETRONAS....dpt ler bgmbo ngan Diorg2 ni...tu pon muker nak xnak jek nmpaknyer...hahahahaaaa...xper ler janji puas ati ek...naik pentas sorang2 utk dpt signature die pon dah kire ok ler tu....Dah tgk MS beraksi smlam nak sabo lak nak g SEPANG minggu ni...msti lg gempak....aku lak yg smangatnyer....ujan2 pon dah xkesah daaa...redah ajee....smangat nyer pasal...

Yg klakonyer...ader la watawan ni nak interbiu aku....die kater cam ni??? You ni salah 1 WINNER  kan???Boleh I interbiu????Huhuhuuu...dan2 jek time tu aku geleng.....hahahhahaaa....gelak lg....haahhahaaa...aku pon aper lagik terus tunjuk kat Mylaling...hahahaha...last2 Mylaling yg kne interbiu...kuikuikuiii...slamat aku....ni jek la gmbo2 yang sempat dirakamkan kat saner....aper2 pon aksi MS petang tu mmg best rrr...biarpon hujan...


Sanggup ambik cuti maser ni....hahahahaa citi aku tinggal g 4 Hari...huhuuuu....


Diorang ngah setting bnde ape ntah kat kete utk MS wat demo....Ptg ti..


Teruje gak jd Pemenang ni...hihiii.....


HuHuHUuu....grey caler ikut team PETRONAS...



1,2,3 Clikkk...



Sign Michael Schumacher & Nico Rosberg



Bergmbar Kenangan..

 


encem tol la Nico Rosberg ni.....



Ni ler Micheal Schumacher......Kecik jek orgnyer...



Haaahahhaaa..Mylaling kne interbiu ngan Watawan...



Hujan pon sanggup ku redahi..hahahahaa.....



Maser yg ditunggu2....Jomm layannn...



No comments: