Jom ler CUCI2 materr!!!

Thursday, April 8, 2010

~ Daging Salai & Rebung Masak Lomak Cili Api;) ~

Excelli lauk ni mmg peberet Mylaling....Mylaling yg mintak mskkan ni utk die....huhuhuuu...aku sbgai isteri insyaallah slagi boleh akan tunaikan ler p'mintaannya tuu....sbb klu tnyer nak masak aper ari ni ...msti dah tau aper jawapan die...."Abg mkn jek aper yg Ayg msk utk abg..."..geram tol dngor jawapan tu...kiter ni dah pening  pikir nak msk pe....Haa..tu bru staun kawin tu dah xtau nak msk pe...camaner yg dah kawin 10 taun tuuu ek????hahahhahaa...sndiri mau igt lerr...sbb tu la klu Mylaling dah mintak lauk aper die nak mkn...dan2 jek aku msti nak buat....sbb susah die nak mintak2 ni...biase aku masak ikut slera aku jek....

Daging tu aku rebus dulu..baru salai ats api...sbb mls nak msak lamer2 sgt n'ti..klu salai ni sedap ckit kot sbb die ade bau bakar2 ckit...rebung tu plak aku beli kat pasar depan opis  aku tu....aku siap tanyer akk yg jual rebung tu " Akk,rebung tu mude ke???...huhuuu ngan pantas akk tu jawab...aa'ah rebung tu muder lg macam adik gak....hahahhaa...malu aku....aku mmg  muder lg.....kikikii...jom layan lauk peberet Mylaling yg tercenta ituuuuuu ....Zaassssss....




Mkn ngan ikan masin ni best...tp kitorang mkn ngan telur masin jek...
best jugaakkk...huhuuuu

No comments: