Jom ler CUCI2 materr!!!

Wednesday, March 24, 2010

Puding Kastard Berkuah;)

Puding ni dibuat atas permintaan adik aku yg bongsu tu ha....Dan2 aku balik kg die soh wat puding kastard...Memandangkan puding ni senang utk dibuat, so aku tunaikan la permintaan die tu...lgpon bkn slalu pon aku balik Kg....Cian lak kat adik aku tu..tp dengan syaratnyer, die kne g kedai tuk beli brg2 yg aku nak....Tepung kastard, Susu cair.... Buah koktail lak aku ganti ngan buah laici jek..lain2 brg semer dah ader kat umh....ramai gak la yg tukang mkn puding ni...Tp mak aku xsuker...aku soh try raser mak aku xnak...hihihii...Rugi mak xraser...huhuu....Mak aku xmkn puding2 ni...tp ank2 die semer giler puding...huhuu..termasuklah aku...Jom cuci materr.....Zasssssss....

Biler puding dah Masak...letak ler dlm acu maner kiter suker...tiap kali kenduri kawin, aku wat puding msti acu ni yg jadi pilihan aku...sbb pding tu akn nmpk COMEL;)


letak dlm peti ais...dah sejuk bru leh letak dlm mangkuk puding..msuk skali ngan buah2 die...klu letak buah koktail lg nmpk bseri puding tu...coz wane warni..


Aku letak laici jek...sodap jugak..huhuu....pastu masuk ler kuahnyer...susu cair..wat manis2 gitu baru ngancam ckit rase dier...


Tadaa....dah leh makan...nyam..nyam..nyam..sejukk....aku curi mangkuk puding mak aku untuk mkn pengantin...huhuuu....




No comments: