Jom ler CUCI2 materr!!!

Wednesday, March 24, 2010

Wedding Fazniey & Maha (20 Mac 2010)

Sabtu Minggu lepas kitorang balik Kampung, Chini Pekan...Ambik cuti sempena Wedding Kawan baik aku (K3G)....eRMM temanyer caler purple...samer cam kaler aku dulu maser kawin....so ape lg aku pon mlaram la dengan tudung purple yg baru aku letak manik tu....huhu...."SLAMAT PENGANTIN BARU WAT FAZNIEY & MAHA....smoger berkekalan hingga keakhirnya....jadi isteri yg solehah....Fazniey Orang ke-5 dlm member K3G yang dah kawin....huhuu...dah leh masuk dlm group kitorang....Ahlan Wasahlann...ape2 pon jom kiter layan jek la gmbo2 yg ader ni haa....

Samer cantik.. samer padan...kan main sukenyer die...



;)



Sempat lg posing dlm bilik pngantin...huhuuu...



Sempat galok sakan ngan B-rok kat umh aku...huhuuu....



Mama, Nana & Me;)



Moger Berkekalan "Fazniey & Maha"




No comments: