Jom ler CUCI2 materr!!!

Wednesday, March 17, 2010

~ Demam Manik lg ~



Mylaling baru belikan jubah..Itam+ijau...So,demam manik la aku dibuatnyerr...


Letak manik kat tangan die...kasi liplap ckit...


Nak letak manik ni ,kne pandai cari kaler...klu salah pilih alamatnyer tenggelamla manik2 & labuci tu dek baju tu sendiri...


Tadaa....dah siappp....


Gabungan Cream & pink utk tudung kaler purple..biar kasi mnyerlah ckit...


Disusun lak ngan mutiara yg kecik lg comel itu....


Yg penting...minat...klu xminat semer xkan jadik...x gitu????


Ok dah siap pon....Tunggu maser utk dipakai jek...


Untuk keliling tudung lak,aku wat yg ni...paling senang & aku pon suker...Simple jek;)


Klau pakai mutiara yg bulat xcantik...dah try..


Sbenornyer tudung ni nak pakai maser kawin ( jiran merangkap member baik) aku minggu ni...(Fazniey-Pengapit aku maser kawin dolu) temanyer kaler purple...So, tu yg smangat jahit manik ni...xsabau nak pakainyer...;)

No comments: