Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, May 18, 2009

Mengikat Tali Pertunangan;)



g beli cincin same2;)
1cincin merisik, 1cincin tunang..


Abadiey Slamanyaa....



Tq Mylove;)


Dah jd Tunangan Org pon;)


Sipu2 la pulakk..








Termatri sudah ikatan janji...


Ayah aku yg tengah tu...Wakilkan kat p.sedare aku yg bju merah tu..


Bakal Mak Mertua;)



Mekasih kat Dak2 K3G yg dtg...Cyg korang;)


Ish..bedebor la pulak...





Akhirnya.....kitorang wat kputusan utk B'tunang....
W/pon baru knal,aku raser kitorg mcm dah knl je...b'mula dgn byk p'samaan antr kitorg...hehehe.
1) Kitorg suker dgr SINAR FM...coz lagu die seme best2...rock 80-an...Best tu....
2) Besday kitorg samer (awal bln)..aku 1/6..& die lak 1/5.....hahaha....padan x???xtau la suratan @ kebetulan.....
3) Kitorg dulu dr sek.agama......hehehhee...so,aper yg die tau,sedikit sbyk aku pon tau.....mcm doa2 tuuu...alhamdulillah.....
4) Kitorg xsuker Mawi...Coz die lper diri biler dah bejaye....mcm kacang lupekan kulit tuuu.....haa mcm2 lg la....byk sgt...xkan nak tulis semer kot.....

No comments: