Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, May 18, 2009

HaRi BAhGia





itik ni letak kat ats meja pengantin utk belah laki...ats tu letak telur;)

bdk2 opis, kwn2 & sedare-mare je yg dpt...




Yg wat kje je dpt bunga ni tau:)




Souvenir Tradisi..aku wat sendirik je..mmg buat tiap kali adik bradik kawin;)
dlm tu letak telur..





Souvenir ;)







Banting utk Majlis kami;)



Muker kanak2 Rebina..hihiii




Hamper utk cabutan betuah (10 hamper & 50 t'ware )




Sib baek aku xkne cuci periuk2 tu...suami aku & abg ipar yg cuci...hahahah...





Bunga Rampai aku wat;)






Cincin utk abg...batalkan air sembahyang















aKu pecayer kputusn yg aku wat tuk pilih die adlh tepat..erm nper aku pilih die??/msti la sbb die seorg yg memahami...pandai pujuk...pndai ambik ati..hormat org tua..& yg penting,Romantik...heheeh...aku mmg suker die camtu...so sweettttt....kitorg melangsungkan perkahwinan pd 1/5/2009 (Jumaat)...samer dgn Besday die..."HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVE" Ayg cyg abg...trima ksih pader yg sudi hadir di majlis kami...Alhamdulillah sgalanya b'jln lancar...































No comments: