Jom ler CUCI2 materr!!!

Monday, May 18, 2009

Benci Btukar Syg.....



Kuasa Tuhan xsaper tau..........org yg dulu slama ni aku benci leh jadi suami aku skrang..Ntah macamane b'putiknya cinta b'bunganya syg Tuhan je yg tau...yg pasti aku gmbira biler b'samer ngan die....Nper leh benci?///??ermmm sbb die tu serius ckit...asyik nak mrh2 je...suare die..belagak giler.nyampah.....geram je biler igt.........paling xleh luper pertemukaan p'tama kitorg.....hehehehe..msti korang t'kezut punye.....1st time aku jmpe die kat umah aku...kat kampung.....aku mmg xpnh jmpe die sblum ni.....ntah la nper aku brani wat camtu.....maybe dah tersurat jodoh aku mmg ngan die kot....kitorg just knl dlm tepon...pastu ym..pastu webcam...tuje...tp kitorg dah tgk gmbr masing2.....hhahahahaa...brani btul minah sorang ni....aku suker coz die pon smngat nak jmpe aku...klu die nak mainkan aku,xkan die brani jmper aku kat kg kan??..lg2 jmper mak ayah aku...so,dr situ aku tau..die ni mmg serius nak bkawan ngan aku......aku suker cara die.........brani.....



No comments: